Biologia, Món

Cocodrils i tortugues: aliments per al cervell

Cocodrils i hipopòtams van servir de “aliment per al cervell” dels primitius ancestreshumans. Un equip d’investigadors amb Naomi Levin, la geóloga del departament de Terra i Ciències Planetàries de la Universitat Johns Hopkins , ha descobert que els primer homínids que van viure en el que avui és el nord de Kenya van menjar major varietat d’aliments del que es va pensar al principi, inclòs el peix i altres animals aquàtics súmmumtortugues i cocodrils.

Rics en proteïnes i nutrients, aquests aliments van poder jugar un paper important en el desenvolupament d’un major cervell, més pròxim al tipus de cervell dels nostres primerencs avantpassats. Açò ocurrio fa al voltant de 2 milions d’anys, acord amb aquest estudi, segons pensen alguns antropòlegs.

NOTÍCIA PUBLICADA PER JOHNS HOPKINS UNIVERSITY. Llegir més.
Fotografía llibre de drets cedida por National Geographic Photostock