Agenda

Arriba “Experimenta”, la XII edició de l’exitosa fira-concurs convocada per la Facultat de Física

El concurs de física i tecnologia va començar amb la inscripció de treballs, el termini de la qual va finalitzar el passat 12 de febrer de 2017. El concurs finalitzarà el diumenge 2 d’abril de 2017 amb una fira oberta al públic. La fira tindrà lloc en el Museu de les Ciències Príncep Felip, on 350 alumnes de secundària (ESO i Batxillerat) explicaran els seus projectes a xicotets i majors. Simultàniament s’inclouran activitats paral·leles com el taller “Fisicalandia“, dirigida als més menuts. L’acte d’entrega de premis es celebrarà al finalitzar la fira, i enguany comptarà amb la col·laboració de Mònica López, física i meteoròloga de RTVE.

Esta fira-concurs compta, entre d’altres, amb el patrocini de la RSEF i d’un projecte competitiu de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT, Ministeri d’Economia i Competitivitat). En darreres edicions l’entusiasme i l’interés dels participants, així com la resposta del públic, van ser extraordinaris i van contribuir decisivament a la transformació d’este esdeveniment en una fira anual que enguany celebra ja el seu dotzé aniversari.

Més informació www.uv.es/experimenta

,