Entrevistes, Física, Video-reportatges, Videoblog

Antonio Pich: «Hems descobert un nou camp de forces del qual encara sabem molt poc»

Catedràtic de Física Teòrica de la Universitat de València, Antonio Pich Zardoya exercix la seua activitat com a investigador en l’Institut de Física Corpuscular (IFIC) des del 1994. Les seues línies d’investigació s’orienten a l’estudi dels components bàsics de la matèria i les forces de la seua estructura al nivell més elemental. La Generalitat Valenciana ha reconegut el seu projecte titulat Física del Large Hadron Collider: recerca de noves interaccions en la frontera d’altes energies en el Programa Prometeu per a grups d’investigació d’excel·lència.

© 2013 Conec. Tots els drets reservats.

, , ,