Agenda, Comunitat Valenciana

Presentació de Conec a la Universitat de València el dijous 22 de desembre

Benvolguda amiga,
Benvolgut amic,

Volem presentar-te conec.es, un portal web adreçat tant a la societat en general com a l‘àmbit científic, i de manera especial a estudiants dels diversos nivells educatius, a fi d’incentivar en ells i elles el seu interès per la investigació i promoure el seu desig de dedicar-se a la ciència.

Aquest portal web naix fruit d’un conveni de col·laboració entre la Conselleria d’Educació, Formació i Ocupació de la Generalitat Valenciana i la Universitat de València-Estudi General (UVEG) pel qual es promou la realització d’accions de divulgació i comunicació social de la ciència i del coneixement amb la finalitat de difondre els descobriments científics i els resultats de la investigació.

Un grup entusiasta de col·laboradors amb gran experiència en la divulgació científica participa en la construcció dia a dia d’aquest portal. A més, hi està disponible un resum de les notícies més importants o cridaneres en forma de videobloc.

Pensem que aquest portal pot ser una eina útil per a les tasques dels docents que treballen en diferents àmbits de l’ensenyament a la Comunitat Valenciana. Per exemple, permet fer arribar a les aules notícies actuals sobre qüestions de ciència en un format atractiu i de fàcil comprensió i  posa de manifest  que alguns dels nous descobriments es duen a terme en centres d’investigació que estan molt prop d’ells, a la Comunitat Valenciana. A més, el portal disposa d’una secció de recursos didàctics, així com una agenda en la qual s’incorporen les activitats de comunicació social de la ciència més rellevants a la Comunitat Valenciana.

Demà dijous 22 de desembre es durà a terme la presentació pública d’aquest portal al rectorat de la Universitat de València, Sala de Juntes (nivell 3), a les 13:30 h (Av. de Blasco Ibáñez, 13), amb l’assistència del Director General d’Universitat, Estudis Superiors i Ciència de la Generalitat Valenciana, José Miguel Saval, el Vicerector d’Investigació i Política Científica de la UV, Pedro Carrasco, i el Director del Museu de les Ciències “Príncipe Felipe”, Manuel Toharia. Us convidem a participar-hi.

Salutacions cordials,
Vicent Martínez