La investigació universitària valenciana celebra el 10è aniversari de RUVID

L’acte commemoratiu del desè aniversari de la creació de RUVID, la Xarxa d’Universitats Valencianes per al foment de la I+D+i, tindrà la presència dels 7 rectors de les universitats valencianes que formen part de la xarxa i altres representants del sistema valencià d’I+D+i.

De l’administració autonòmica tindrà la presència del conseller d’Educació, Formació i Ocupació, José Ciscar Bolufer, i el director general d’Universitat, Estudis Superiors i Ciència, José Miguel Saval Pérez.

Durant l’acte es realitzarà un repàs de la trajectòria de l’entitat en aquests deu anys i es reconeixerà la feina de diverses institucions que han contribuït al desenvolupament dels projectes impulsats per RUVID.

La Xarxa d’Universitats Valencianes per al foment de la Investigació, el Desenvolupament i la Innovació (RUVID) va nàixer el desembre del 2001 mitjançant un conveni de col·laboració entre les cinc universitats públiques valencianes.

L’any 2003, RUVID va adquirir personalitat jurídica pròpia i es va constituir com a associació sense ànim de lucre. Actualment, està composta per la Universitat de València, la Universitat Politècnica de València, la Universitat d’Alacant, la Universitat Jaume I de Castelló, la Universitat Miguel Hernández d’Elx, la Universitat CEU Cardenal Herrera i la Universitat Catòlica de València “Sant Vicent Màrtir”.

La finalitat de RUVID és fomentar la investigació científica, el desenenvolupament tecnològic i la innovació en totes les àrees de coneixement. Així mateix, i amb l’objectiu d’enfortir el paper de les universitats associades com a agents del Sistema de Ciència i Tecnologia, RUVID promou línies de cooperació i es constitueix com a veu única davant les administracions públiques i altres agents del sistema.

Més informació: ruvid@ruvid.org o al telèfon 963 877 067
Font: RUVID